31 de maig 2008

L'ombra del vent


8:00 am. Em dirigeixo a tancar la finestra del menjador. Darrere meu una ombra amb ulls verds. Sense més gestos dic:
-Què Xim, vols sortir fora?

Els ulls verds i les orelles es posen en tensió i arrenquen a córrer passadís enllà (l'ombra del vent en acció).

Me'n vaig fins l'estudi on sento una remor de caixes sobre l'armari... allà, amagada darrere la caixa de les fotografies, ella.

Fa veure que no hi és però jo sé que sí que hi és. Els ulls la traeixen. Com que tinc pressa, triomfa i es queda a casa fins que torni a dinar.

Continuarà (continua cada dia...)

MG

* * *
Vic. 17.02.2008
Xim enfilada en un baffle.
Fotografia:
© Josep Maria Bru.
Text:
© Marga Herrero.
* * *

3 comentaris:

Tam Barranqueras Alcalá ha dit...

Mb aquesta foto!!! Ja l'havia vist, però. La tens al picasa, jejejjejee. De seguida que la vaig veure, em va cridar l'atenció. Sóc una enamorada dels gats: a casa ara mateix hi tinc tot una família. Dos gats fixes (que ja tinc des de fa temps: la mixa i en Floqui) i els fills que són quatre i ara els hem de començar a donar,però si fos per a mi, tb me'ls quedaria.
Ostres, suposo que t'has fixat en la foto de l'entrada d'en Dylan, no és pas gaire actual, eh?? jejejjejej. Potser si fotessin alguna foto d'ara...la gent s'espantaria, jejejejejje.

Apali, bon cap de setmana.

Anònim ha dit...

Ja sabeu que això dels gats... no són el meu fort.

Una pregunta, a Moncloa tenen gats? Els gats tenen també guardaespatlles? Quina feinada pobra gent, a més, si se'ls amaguen darrera algun armari...


Fins demà!

Unknown ha dit...

Ja et val, ja. Ja ho diu la iaia:
- Tant txupitasso no pot ser bo...
Apa, ves a descansar, que demà hem de sortir a pescar d'hora i s'espera mestral.